Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ... (ΣΥΝΕΧΕΙΑ)



ΧΑΓΙΑΡΗ ΑΣΠΑΣΙΑ


Αγαπητό μου ημερολόγιο,


Σήμερα είναι η μεγάλη ημέρα , η μέρα της αναμέτρησης !Από χθες όλοι οι στρατιώτες γνωρίζουμε τις θέσεις μας. Μετά από 4 μέρες που αφήσαμε τους Αθηναίους να κουράζονται , καθώς ετοιμάζονταν κάθε μέρα για μάχη, σήμερα αναπάντεχα θα εμφανιστούμε και θα επιτεθούμε! Σήμερα θα φανεί πόσο δειλοί και άνανδροι είμαστε όπως πίστευαν για μας .Όλοι έχουμε ξυπνήσει και είναι γύρω στις 5 το πρωί. Περιμένουμε το σύνθημα του στρατηγού μας ,Λύσανδρου.

Είναι γνωστό ότι οι Αθηναίοι έχουν έναν αξιόλογο στόλο γεγονός προφανές μέσα από αναδρομήσεις στο παρελθόν. Παρόλα αυτά ,στην κατάσταση που τους έχουμε φέρει, από τα λίγα που γνωρίζω, είναι σχεδόν σίγουρο πως θα ηττηθούν! Δεν προνόησαν όπως ο δικός μας άξιος στρατηγός , Λύσανδρος, να ρίξουν άγκυρα κοντά σε πόλη. Ως αποτέλεσμα της απερισκεψίας τους, έχουν έλλειψη τροφίμων και εφοδιασμού, ενώ εμείς έχουμε στην διάθεσή μας ότι χρειαζόμαστε! Επιπλέον ,έχουμε ακόμη ένα προνόμιο: Γνωρίζουμε τις κινήσεις τους χάρις τα γρήγορα πλοία μας που τους παρακολουθούν!

Όσο σου γράφω ,ημερολόγιό μου, ακούω φωνές οι οποίες προδίδουν την ένταση των στρατιωτών και αντικρίζω παντού γύρω μου ετοιμοπόλεμους στρατιώτες, αποφασισμένους να κατατροπώσουν τον εχθρό! Η αλήθεια είναι πως μέσα μου νιώθω αγχωμένος και φοβισμένος από την μία , μήπως χάσω την ζωή μου και στερήσω από την οικογένειά μου και τα παιδιά τον πατέρα τους. Από την άλλη νιώθω σίγουρος πως μας περιμένει η νίκη χάρη   στο ιδιοφυές σχέδιο του Λύσανδρου, που έχουμε σκοπό να εφαρμόσουμε!

Βέβαια όπως είναι φυσικό, η πίεση είναι μεγάλη πριν από την μάχη …Ακούω φωνές… μας μαζεύουν όλους για επιβίβαση! Ξεκινάμε..!


ΧΑΤΖΗΓΕΩΡΓΙΟΥ ΦΕΝΙΑ


ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ:


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Πρέπει να ομολογήσω πως δεν είναι ότι καλύτερο να παρακολουθώ από το πρωί ως αργά το απόγευμα τους Αθηναίους όμως δεν έχω άλλη επιλογή. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στον στρατηγό μας και συμμερίζομαι την ανησυχία του για να μην γίνει κάποιο λάθος κι ας σε μας θέλει να δείχνει ψύχραιμος. Ανάμεσα στις κουβέντες των στρατιωτών ακούστηκε πως σύντομα θα επιτεθούμε. Ανυπομονώ, όχι μόνο για να τελειώσει ο πόλεμος αλλά για να γυρίσω και να δω την οικογένεια μου, από την οποία είμαι μακριά τόσο καιρό και μου έχει λείψει.

Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ:

Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

Η σημερινή ημέρα ήταν η ανταμοιβή των κόπων μας. Υπό τις εντολές του Λυσάνδρου σηκώσαμε ασπίδα μόλις είδαμε τους εχθρούς να ανοίγονται κι έτσι ξεκίνησε ο πόλεμος. Οι Αθηναίοι ήταν τελείως απροετοίμαστοι και αποδιοργανωμένοι, όπως ακριβώς είχε προβλέψει ο ικανότατος στρατηγός μας. Οι κουτοί, μας νόμιζαν δειλούς και τώρα εμείς, οι δειλοί, σύμφωνα με το ευφυές στρατήγημα του Λυσάνδρου, τους κατατροπώσαμε. Ελπίζω ο Λύσανδρος να μην φερθεί με επιείκεια και να τους κάνει ότι ήθελαν να κάνουν αυτοί σε μας σε περίπτωση που νικούσαν! Ο πόλεμος έληξε με θετικά αποτελέσματα και όλοι οι στρατιώτες είμαστε έτοιμοι για τις επόμενες εντολές.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου